dilluns, 1 d’octubre del 2018

LA PERLA DE LA MARIONA I LA MENJANITS

Ara llegireu una història del Jaume Cabré que esperem que us agradi força. Us proposem que anoteu en aquest bloc un fragment, frase o paràgraf que us hagi cridat l'atenció especialment, perquè us ha tocat la fibra, perquè és divertit, perquè us porta un record propi, perquè fa una descripció bonica, perquè us recorda alguna persona coneguda, perquè us ha sorprès el que explica, etc.
Heu de copiar el text, dir a quina pàgina l'heu trobat per poder-lo contextualitzar i explicar el motiu pel qual l'heu triat.
A llegir!

6 comentaris:

  1. Hola sóc l'Ona i la perla és "la Mariona i el Bitxo han entrat dins del conte!". M'ha fet gràcia perquè les persones no podem entrar als contes.

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Paula i la meva perla és:I vet aquí una nena,una gata i un gat... I aquest conte s'ha acabat.
    M'ha agradat perquè mai havia sentit aquest final i també perquè m'ha fet riure molt.

    ResponElimina
  3. Hola, sóc la Carla. La meva perla és:
    _Què he fer jo? Estar-me tota la vida asseguda en aquest banc?
    M'ha agrdat perquè hauria d'estar asseguda tota la seva vida. Quina vida més aburrida!!!!

    ResponElimina
  4. Hola soc el Guillem la meva frase es:”acaba de sortir de l’escola” perquè es una frase que jo utilitzo molt

    ResponElimina
  5. Sòc l'Elsa i la meva frase és: "Em sembla que els gatets ja han trobat la manera de tornar a casa teva", perquè trobo que els gatets van fer molta investigació per trobar casa seva i a mi m'agrada molt la investigació.

    ResponElimina
  6. Hola sóc l'Alba Sanmartín. La meva Perla és: Això tampoc no ho sé. Com que no em puc moure d'aquí...diu l'arbre.
    M'ha agradat perquè és un arbre i no es pot moure, i ha dit que no ho sap, però els arbres no poden parlar, però als llibres sí.

    ResponElimina