dijous, 14 de gener del 2016

FILL DE ROJO

Amb la lectura del llibre Fill de rojo hem conegut una història sobre la Guerra Civil Espanyola en un poblet de Catalunya. El llibre fa referència a uns bombardeigs per part de l'aviació. Us proposem que esbrineu dues coses sobre els avions de les fotografies, que van ser emprats en aquesta guerra:
  1. El nom de cadascun dels dos avions 
  2. El nom del bàndol que els va utilitzar
Recordeu d'enviar les respostes al correu electrònic de la biblioteca biblioteca@alpicat.cat i així tots els companys podran participar. Sort!


Avió A





Avió B




8 comentaris:

  1. Hola sóc el Genís,
    m'han dit a la biblioteca que tinc bé els dos avions!

    ResponElimina
  2. Hola sóc l'Alba,

    he enviat la resposta a la biblio i m'han dit que ho tinc bé.

    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  3. He enviat la resposta al joc de Fill de Rojo
    Roger Valentines

    ResponElimina
  4. Hola sóc l'Agnès
    He enviat la resposta d'aquest joc a la biblioteca i m'han dit que ho tinc bé.

    ResponElimina
  5. El llibre és molt xulo

    Cesc, Arnau i Roger

    ResponElimina
  6. Ho tinc bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Que facil

    ResponElimina