dijous, 10 d’abril del 2014

HE TORNAT A JUGAR AMB LA MARE I SE M'HA ESPATLLAT


Amb la lectura del llibre He tornat a jugar amb la mare i se m’ha espatllat hem vist molts tipus de cal·ligrafies diferents. Us proposem que endevineu a quines tipografies pertany l'oració model:  Trebuchet, Georgia, Arial, Verdana, Courier i Times. Quan tingueu la solució envieu un correu a biblioteca@alpicat.cat amb les respostes. Molta sort!
1: La mare se m'ha espatllat
2: La mare se m'ha espatllat
3: La mare se m'ha espatllat
4: La mare se m'ha espatllat
5: La mare se m'ha espatllat
6: La mare se m'ha espatllat
 

8 comentaris:

  1. Hola, sóc l' Alba,

    les tipografies són les següents:

    1: Georgia
    2: Courier
    3:Verdana
    4:Helvetíca
    5: times
    6:Arial
    7:Trebuchet

    Fins aviat !!

    ResponElimina
  2. Hola, sóc l'Alba,

    El dia que ho vaig mirar per primer cop, la frase era: La mare s'ha espatllat i havia 7 tipografies ( amb la Helvetica). No entènc perquè ara nomès hi surten 6 tipografies.

    Les tipografies d'aquestes 6 són les següents:

    1: Arial
    2: Courier
    3: Times
    4: Georgia
    5: Trebuchet
    6: Verdana

    Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alba, tens dos intercanviades i recorda que no has de publicar el resultat perquè llavors no poden participar la resta de companys. Gràcies.

      Elimina
  3. Hola sóc el Genís,
    ja he enviat la resposta al correu i m'han dit que ho tinc correcte!

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Carla!
    He enviat al correu la resposta i m'han dit que ho tinc bé.
    ADEU!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola soc al LAURA He enviat al correu las mevas respostas i m´han dit que CORRECTE.
    adeu

    ResponElimina
  6. Hola, Soc. La Laia S. He enviat la resposta per correu i ho tinc be.
    Gracies! ADEU!!!

    ResponElimina