dimarts, 3 de febrer del 2015

PLANTES MEDICINALS

Hola, amics! Recordeu que el proper dimarts 3 de març ens retrobem per comentar MARDUIX. Us proposem un joc al voltant del relat d'Enric Larreula. Heu d'esbrinar de quines plantes medicinals es tracta, us facilitem la inicial de la paraula.
També volem que ens expliqueu remeis que conegueu amb algunes d'aquestes plantes, si les heu tastat, quina us agrada més, si heu elaborat algun ungüent, etc.
Recordeu que a la biblioteca podeu consultar llibres que us facilitaran la feina!
Animeu-vos a participar!




23 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La 20 correspon a la planta que s'utilitza per fer l'oli que us vam ensenyar a la trobada del club. Recordeu que s'havia de posar 40 dies al sol...

      Elimina
  2. N'he trobat 16, però no sé si totes bé! A casa tinc 8 d'aquests plantes que surten a les fotos. He mirat un llibre de plantes que tinc també a casa. Què em podrieu donar una pista de les plantes que comencen amb "M" 12 i 14, i de la "R" 18?

    Genís

    ResponElimina
  3. La planta 18 que comença per "R" la podem trobar a la barreja d'amanides envasades.Sol canvia una lletra amb la planta número 13.
    La planta 12 que comença per "M" és també el nom d'un color amb tonalitats violàcies.
    La planta 14 que també comença per "M" èstà formanda per dues paraules que són noms de dona.

    ResponElimina
  4. La Nina i jo (la Paola)anem fent nomes ens em falten 2!!!!
    ens podeu denor una pista de la 1 o la 3?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La planta 1 té fulles punxegudes i la 3 correspon al nom de la mare de Marduix.

      Elimina
  5. La Nina i jo(la Paola)
    JA HEM ACABAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Paola i Nina, si heu resolt totes les fotografies, porteu el full amb les solucions a la biblioteca per tal de mirar si hi ha errors o és correcte. Gràcies per la vostra participació!

      Elimina
  6. Ja he acabat!!! M'ha costat molt trobar la planta 1 i la 18, però amb Internet...
    Genís

    ResponElimina
  7. Una pista de la planta numero 20 , si us plau .
    Roger V.

    ResponElimina
  8. Hola!Sóc la Laia Bertran ja he trobat el nom de les 20 plantes ,m'ha costat bastant.

    ResponElimina
  9. Hola!Sóc la Laia Bertran ja he trobat el nom de les 20 plantes ,m'ha costat bastant.

    ResponElimina
  10. Hola soc la Laia Bertran ja l'he portat a la biblioteca i m'han dit que estava tot bé.M'ha costat bastant, les que més la n°1 i la n°3

    ResponElimina
  11. Hola soc la Laia Bertran ja l'he portat a la biblioteca i m'han dit que estava tot bé.M'ha costat bastant, les que més la n°1 i la n°3

    ResponElimina
  12. Hola,

    Sóc l'Alba,

    He presentat les respostes i m'han dit que ja les tinc bé.

    Les que mes m'han costat trobar han sigut la 13 i 18.

    Fins la propera.

    ResponElimina
  13. hola soc el Roger
    Aquesta vegada ma costat una mica pero al final les hem encertat amb una mica d´ajuda.
    Fins la propera

    ResponElimina
  14. Hola. Soc la Laia. Per fi ho tinc be. Fins demà.

    ResponElimina
  15. Hola, soc la Laia. Per fi ho tinc be. Fins demà.

    ResponElimina